piątek, 25 lutego 2011

Bezprawie w SM "Nowoczesna"? Czy może anarchia?

POST 38

Dnia 25 lutego 2011 roku około godziny 10:35 przeprowadziłem rozmowę z pracownicą M K obsługi prawnej w Naszej SM „Nowoczesna” (nie Zarządu). Zwróciłem się o podanie numeru Uchwały Rady Nadzorczej w sprawie, zasad ustalania wynagrodzenia Zarządu. Już na wstępie zostaję poinformowany, że ochrona danych osobowych nie dopuszcza do sytuacji by informować o zarobkach Zarządu i pracowników SM „Nowoczesna”. Zwracam uwagę pracownikowi, że nie interesuje mnie wysokość wynagrodzenia członków Zarządu, lecz zasady wynagradzania Zarządu czego podstawą jest treść uchwały Rady Nadzorczej. Dotarło do pracownika do czego zmierzam, udziela informacji bym napisał pismo, oświadczyłem ze nie napiszę pisma. Żądam numeru uchwały w w/w sprawie. Postanawia mną pokierować w kierunku przez siebie wytyczonym, proszę napisać treść swego żądania, oświadczyłem że treść żądania nie jest nazwą uchwały tym samym nie spełnia pouczenia w pismach Zarządu. Rozmowa zaczynała brnąc w ślepy zaułek, domagałem się numeru uchwały lub nazwy uchwały w w/w sprawie, pracownik proponował pismo. Decyzją pracownika za moją zgodą o godzinie około 11:00, dyskusja została przeniesiona do rangi kierownika obsługi prawnej R T.

W takcie rozmowy z kierownikiem R T doszło do ostrej wymiany zdań. R T twierdziła, że nie mam prawa do informacji o wysokości zarobków T W, T Z i J J. Oświadczyłem że nie interesuje mnie wysokość zarobków, żądam numeru uchwały Rady Nadzorczej w sprawie zasad wynagradzania członków Zarządu SM „Nowoczesna”. Przedstawiłem treść pism Prezesa T W z podaniem znaków, iż nieodzownym jest by otrzymać kopię uchwał Rady Nadzorczej muszę - członek obowiązany jest zgłosić żądanie wykazu dokumentów (uchwał), którymi jest zainteresowany.”

Oznacza to, iż nieodzownym jest podanie numeru uchwały lub nazwy uchwały której żądamy, chyba ze pan T W co innego miał na myśli i „przecinek”.

Kierownik obsługi prawnej R T w Naszej SM „Nowoczesna” (nie R T nie T W, T Z i J J), odmówiła mi podania numeru uchwały lub nazwy uchwały Rady Nadzorczej w sprawie zasad wynagradzania członków Zarządu o godzinie 10:06 dnia 25.02.2011 roku. Poinformowałem kierownika obsługi prawnej R T, że to bezprawie, że traktują Członków SM jak wiecznych petentów i czas by to się raz na zawsze ponadto umieszczę to w internecie. Odpowiedź kierownika obsługi prawnej, w której pełno dumy i pewności siebie, tak niech Pan tam umieści jak najwięcej szczegółów. Tak właśnie lekceważy się Członków SM „Nowoczesna. Treść pism kierowanych do Zarządu i odpowiedzi Prezesa T W o których mowa, zostaną umieszczone na moim blogu wraz z prezentowanym artykułem, dane osobowe zostaną przykryte.



kerimski







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz